KORP
 
 
 

S5 Box

KORP

Programi KORP su proizvodi najnovijih informatičkih tehnologija. Na tržištu su prisutni od 1996. godine, pa su pored višegodišnjeg iskustva sa programima u tekstualnom modu, u najnoviju generaciju KORP programa ugrađena i višegodišnja iskustva primjene poslovnih programa u grafičkom (Windows) okružju.

Programi KORP osiguravaju uspješan rad na operativnim sustavima Windows 7, Windows 8 i Windows 10.

Kompletan asortiman poslovnih programa KORP pokriva potrebe svih korisnika od najmanjih do najvećih, od slobodnog zanimanja, preko obrtničkih radnji sa samo jednim zaposlenikom, pa sve do trvtke sa tisućama zaposlenika.


korp poslovanje


Programi se odlikuju sljedećim karakteristikama:

 - Pouzdanost u radu
 - Jednostavnost rada
 - Prilagodljivost specifičnostima korisnika
 - Samostalna instalacija programa bez prisustva stručnjaka
 - Početak rada s minimalnom obukom ili bez obuke
 - Rad bez održavanja omogućava efikasno upravljanje poslovanjem
 - Povoljne cijene

Da bi zadovoljili širok dijapazon potreba korisnika, razvijene su četriri grupe programa

1. KORP OBRT - za poslovanje obrtnika razvijen je program OBRT kao i jedan modul koji je ujedno i ukupan informacijski sustav. Program obuhvaća sve specifičnosti svih obrtničkih zanimanja, a postoji i mogućnost povezivanja s drugim standardnim modulima (PC kasa, obračun plaća i dr.). 

2. KORP PODUZETNIK- za potrebe manjih i srednjih poduzeća razvijeni su posebni programi. Svaki program radi potpuno autonomno kao samostalan program ili samo kao modul informacijskog sustava.

3. KORP VELIKI PODUZETNIK- za potrebe velikih poduzeća koriste se standardni i posebno izrađeni programi koji se prema zahtjevima i specifičnostima svakog poduzeća posebno dorađuju, te ugrađuju u informacijski sustav primjeren veličini i specifičnosti poduzeća. Pri izgradnji informacijskog sustava u pravilu se vrši i projektiranje organizacije rada i poslovanja sa ciljem optimiziranja procesa.

4. KORP POP – skupina manjih programa prilagođena da zadovoljava potrebe svih korisnika.

 


Promjenite Vaše poslovanje u samo 6 koraka. Za Vas vršimo:

   1. dubinsko skeniranje poslovanja
   2. projektiranje i izrada idealnog programskog riješenja
   3. instalacija mrežnog sustava
   4. implementacija
   5. edukacija
   6. održavanje i podrška


Održavanje

Plaćanjem održavanja dobivate:

   1. Usklađivanje programa sa svim zakonskim promjenama.

   2. Nove verzije programa nastale razvojom i primjenom novih tehnoloških riješenja.

   3. Consulting, otklanjanje smetnji, brze intervencije, dodatne prilagodbe na postojećim modulima i druge stručne radnje i savjete.

Preuzmite TeamViewer

Vijesti i obavijesti

OBAVIJEST ZA KORISNIKE INFOKOM PROGRAMA
Utorak, 01 Kolovoz 2017
article thumbnailPoštovani korisnici, Najnovija verzija Windows 10 operativnog sustava, tzv. Creators update (1703), uz razna je poboljšanja donijela i neke poteškoće u radu, od kojih jedna nažalost u manjoj mjeri...

Tko je online

Imamo 8 gostiju i nema članova online

Gdje smo?

Infokom Software & consulting
Adresa:
Trg hrvatske bratske zajednice 3 a
21 000 Split
Radno vrijeme:
Pon. - Pet. 8:00 - 16:00

Telefon:
021/395-999
021/395-777

Riječ korisnika

knjigovodstveni programi| računovodstveni programi| poslovni programi| knjigovodstvo| računovodstvo| fiskalna blagajna| putničke agencije| recepcijsko poslovanje| program za knjigovodstvo| računovodstveni programi| knjigovodstveni programi| poslovni programi|