Tvrtka Infokom software & consulting d.o.o. osnovana je 1993. godine sa pravima za obavljanje sljedećih djelatnosti:
- proizvodnja i prodaja poslovnih programa
- proizvodnja i prodaja računala
- prodaja brand-name računala
- prodaja pisača i ostalih perifernih uređaja
- izgradnja informacijskih sustava
- prodaja sistemskog softvera i povezivanje računala
- projektiranje organizacije
- savjetovanje na području informatizacije, organizacije i računovodstva
O uspješnosti tvrtke i pouzdanosti programa govori i naša referentna lista s preko 1500 zadovoljnih korisnika. Razvili smo i vlastiti CRM softver kako bi ostvarili bolji kontakt s korisnicima i na vrijeme reagirali na promjene u mikro i makro okruženju
Misija
Slijediti suvremene svjetske tokove u programiranju te inoviranjem i uvođenjem suvremenih načina i tehnologija stvarati kvalitetne proizvode. Redovito poboljšavati vlastite radne procese i prilagođavati i osuvremenjivati programe i metode njihove realizacije. Stvarati visokokvalitetne proizvode s markom koji osvajaju povjerenje klijenata.
Vizija
Stalan, dinamičan rast koji je posljedica učinkovita usmjerenja naših aktivnosti prema željama kupaca te kontinuiran razvoj proizvoda i usluga koje osiguravaju stvaranje dodatne vrijednosti za korisnike.
Strategija
Formirat ćemo uspješan tim ljudi koji proizvode zadovoljstvo. Održati kvalitetu proizvoda i povjerenje korisnika te razvijati i usavršavati pouzdan i prepoznatljiv partnerski pristup u poslovnim odnosima.
Naš cilj je biti:
- Mjerilo vrijednosti
- Poželjan poslovni partner
- Kreativan poslovni partner
- Poticajna radna sredina
- Poželjno radno mjesto
Zaposlenici
Snaga INFOKOM-a su zaposlenici. Zahvaljujući njihovom entuzijazmu i želji za dokazivanjem INFOKOM bilježi vertikalni i horizontalni rast svake godine. Bez stručnih i predanih ljudi INFOKOM ne može zamisliti svoje buduće poslovanje jer zaposlenici igraju važnu ulogu u izgradnji uspješnog i zdravog poduzeća. Osiguravamo uvjete rada u kojima će doći njihove sposobnosti do izražaja i u kojima će oni moći kreativnost dalje razvijati. Uspješnost u radu i stjecanje novih znanja nam je trajna briga, te stoga potičemo sve što ima za posljedicu uspješnost u radu, a u tome važnu ulogu imaju motivacija, kreativnost i ocjenjivanje uspješnosti.
Kupci i partneri
INFOKOM je već implementirao CRM sustav (Customer relationship management) gdje se vodi evidencija o svakom pozivu, primjedbi ili sugestiji te o ispitivanju zadovoljstva naših kupaca. Vodi se evidencija o uočenim greškama, kao i postupcima koji su obavljeni na njihovim korekcijama. Analiziraju se takvi podaci, te se na temelju toga proširuje sustav potpore za dodatnu pomoć korisnicima. Uspješnost poslovanja INFOKOM-a je posljedica uspješnog komuniciranja sa partnerima (kupcima, dobavljačima i suradnicima) kao i uspješne unutarnje organizacije koja se očituje kao uspješna koordinacija između pojedinih djelatnika i odjela u tvrtki.
Politika kvalitete
Želimo da kvaliteta ne bude plod slučajnosti nego plod naprednih i pouzdanih poslovnih procesa. Radimo na implementaciji međunarodnog standarda kvalitete ISO 9001:2000 standard za distribuciju i održavanje informatičke i uredske opreme. Konstantno unaprijeđujemo kvalitetu svojih proizvoda i usluga koristeći informatičku tehnologiju, te svojim poslovanjem stvaramo nove vrijednosti korisnicima svojih usluga, svojim zaposlenicima, stakeholderima i društvu u cjelini.
Najveću pozornost pridajemo:
- kvaliteti proizvoda koje plasiramo na tržište
- kvaliteti odnosa s kupcima
- kvaliteti odnosa s dobavljačima
- kvaliteti odnosa prema svojim zaposlenicima
- efikasnosti i uspješnosti poslovnih procesa
Obratite nam se sa povjerenjem!
INFOKOM software & consulting d.o.o.
Trg hrvatske bratske zajednice 3A/I, 21000 Split
tel: 021/395-777, 021/395-999
fax: 021/314-932
mob: 095/906-2708
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Imamo 39 gostiju i nema članova online