loading

Često pitana pitanja

Na ovim stranicama ćete pronaći odgovore na tehnička, komercijalna ili administrativna  pitanja vezana za naše programe i poslovanje. Ukoliko među danim odgovorima niste pronašli odgovor na svoje pitanje, slobodno nam se obratite putem obrasca za kontakt ili prijavu problema, a za sve naše cijenjene korisnike tu su i korisničke stranice sa video i tekstualnim uputstvima, detaljnim popisima izmjena u programima te ostalim opcijama.

ADMINISTRATIVNA PITANJA

Svi novi korisnici nakon prve kupnje programa imaju pravo na dva mjeseca besplatnih konzultacija koje uključuju odgovore na sva pitanja oko rada usmeno ili pismeno, obuku za rad u programu u vremenu navedenom u ponudi pri kupnji programa te pomoć tj. podršku u radu bilo usmeno bilo spajanjem na računalo korisnika.

Infokom nudi mogućnost otplate programa jednokratno ili u obrocima. Broj obroka se dogovara od slučaja do slučaja a ovisi o ukupnom iznosu koji korisnik plaća (što veći iznos --> više obroka).

Ne, korisnici temeljem vlastitih očekivanja, potreba i ostalog odabiru žele li potpisati ugovor ili ne.

Ne, jednom kada kupite licencu programa ona je Vaša trajno u verziji koja je bila aktualna prilikom kupnje te nemate više nikakvih obveznih davanja prema nama. Ukoliko zatrebate novu verziju programa (bilo to zbog zakonske promjene, dogradnje ili nekog drugog razloga) cijena se određuje na temelju amortiziranog perioda – više saznaj pod pitanjem „Na koji način određujemo cijenu nove verzije programa ukoliko korisnik nije na Ugovoru o održavanju?"

Ukoliko korisnik bez ugovorne obveze zatraži i iskaže želju za novom verzijom programa Infokom mu šalje ponudu za novu verziju, a cijena nove verzije programa određuje se na temelju amortiziranog perioda od 3 godine.

Ugovorno održavanje pokriva sve buduće nove verzije programa (nove verzije izlaze zbog zakonskih promjena, funkcionalnih dogradnji, usklađenja sa aktualnim operativnim sustavima itd.), te besplatne pozive vezane za probleme u radu na programu odnosno podršku i spajanje na Vaše računalo zbog istih.

Nakon što Infokom zaprimi uplatu korisnika, naš informatičar dobiva nalog za instalaciju, registraciju i podešavanje parametara programa prema individualnim potrebama korisnika. Informatičar Vas kontaktira u što kraćem roku ili u dogovorenom terminu s Vama, spoji se na Vaše računalo preko TeamViewera ili UltraViewera (kojeg je potrebno preuzeti s linka) i učini sve potrebno kako biste mogli početi sa radom u programu. Također, nakon kupnje određenog programa, Infokom korisniku otvara korisnički račun s pristupnim podacima na korisničkoj stranici gdje korisnik može pronaći video materijal sa obukama i često postavljenim pitanja za program(e) koji(e) je kupio. Ukoliko korisnik i nakon odgledanih obuka ima nejasnoća ili pitanja vezanih za rad u programu,  javlja se Infokomu radi dogovara oko termina za dodatnu personaliziranu obuku.

TEHNIČKA PITANJA

Uz našu standardnu uslugu prodaje i održavanja softvera, nudimo i dopunsku uslugu VPS-a. Riječ je o usluzi koja Vam omogućuje da radite na našem programu u našem oblaku. To znači da niste ovisni ni o jednom operativnom sustavu ni o računalu. Sve što je potrebno je da otvorite web browser, ulogirate se i možete početi raditi. Cijena ove usluge kreće od 100kn+pdv mjesečno te imate pravo na dva pristupna računa.

Korp programi su optimizirani za rad na računalima slabijih performansi te sustav pouzdano i stabilno radi u sustavu Windows 10/11. Minimalna tehnička oprema potrebna za rad: Dual core, Sve MS podržane verzije Windows operativnog sustava, 2048 mb RAM memorije, 80 GB hard disk. Program PC kasa nudi mogućnost rada i na tabletima, a minimalna preporučena veličina dijagonale je 9 inča.

Ukoliko Vam računalo ima solidne performanse i uredno je održavano, tada ne bi trebalo biti nikakvih problema niti zasićenja. Aplikacije i baze su generalno „lagane“ te će raditi i na starijim računalima. Većina programa radi po principu 1 godina = 1 baza podataka

Da, određena je putanja (mapa) u koju se spremaju svi podatci s time da korisnici programa imaju mogućnost preusmjeravanja putanje na drugo željeno mjesto (drugi hard disk, usb stick itd.). Također, dostupna je opcija korištenja CLOUD-a gdje se svi podatci spremaju na udaljeni poslužitelj – ta opcija se dodatno plaća. Više o CLOUD-u saznajte ovdje.

Licenca koju kupite je trajna. Ukoliko Vam se iz bilo kojeg razloga dogodi jedna od gore navedenih situacija, korisnici uvijek imaju pravo na licencu koju su kupili. Pristup instalaciji licence dostupan je na korisničkoj stranici, a za trajni registracijski ključ potrebno se javiti Infokomu (e-mail, poziv). Na korisničkoj stranici moguće je generirati privremeni registracijski ključ koji vrijedi 4 dana. Zbog navedenih situacija preporučujemo rad u oblaku (CLOUD) jer ukoliko se bilo što dogodi računalu, dovoljno je korisničkom računu putem drugog računala i nastaviti s radom bez ikakvih vremenskih zaostataka.

O KORP PROGRAMIMA

Većina naših programa dostupna je u jednopoduzetničkoj verziji (vođenje knjigovodstvenih poslova samo za jednog poduzetnika) i višepoduzetničkoj verziji (vođenje knjigovodstvenih poslova neograničenog broja poduzetnika). Prilikom kupnje važno je napomenuti Infokomu hoće li se program/i koristiti za poslovanje samo jednog poduzetnika ili više njih.

Program KORP – Sistemske obrade --> Registracija programa

Program OBRT – Postavke-Sistem -->  Registracija

Program Obračun plaća – Sistemske obrade --> Registracija programa

Program Blagajničko poslovanje – File --> Registracija programa

Program PC Kasa – Sistemske obrade --> Parametri --> Sistem --> Registracija

Program Osnovna sredstva – Sistemske obrade --> Registracija programa

Program Virmani – Sistemske obrade --> Registracija programa

Program Recepcijsko poslovanje - Servis --> Registracija

Program Putni nalozi – Parametri --> Registracija

Mala kasa korisniku nudi mogućnost izdavanja i fiskalizacije računa, gotovinskih te transakcijskih računa. Velika ili kasa za trgovinu i ugostiteljska kasa obe nude mogućnost izrade ponudi, unos zaliha, inventuru, dok samo ugostiteljska kasa ima mogućnost rada sa normativima, formiranje računa po narudžbi ili stolu ili više računa po stolu. Kasa za ugostiteljstvo daje uvid u knjigu prometa dok mala i velika kasa imaju uvid u knjigu popisa.

Zatvaranje i otvaranje godine korisnici mogu obaviti samostalno. Na korisničkoj stranici postoje pisana te video uputstva za zatvaranje stare i otvaranje nove godine, ali se korisnici mogu javiti Infokomu za pomoć ukoliko zatreba.

Zaglavlje računa je podležno promjenama (unos vlastitog loga, slike, teksta). Font računa nije moguće mijenjati. Okvir sa adresom kupca nalazi se ispod zaglavlja.

Stari podatci uvijek su pohranjeni u bazi programa i u samom programu te se u bilo kojem trenutku mogu vidjeti, uz mogućnost dodatne arhive na bilo kojoj lokaciji (drugi hard disk, usb, stick i sl.)

Programi imaju mogućnost neograničenog slanja i zaprimanja e-Računa iz programa.

Naša podrška dostupna je od ponedjeljka do petka u radnom vremenu od 08:00 do 16:00h. Također, nakon kupnje programa, korisnik dobije podatke za registraciju na naše korisničke stranice gdje ima pristup pisanim i video uputstvima. Na korisničkoj stranici se ujedno objavljuju i novosti o doradama u programima.

DEMO PROGRAM

Sve naše demo programe moguće je preuzeti u rubrici KORP programi --> KORP programi gdje se otvaraju svi programi poduzeća Infokom. Klikom na određeni program prikazuju se njegove osnovne karakteristike, kao i opcija (gumb) ISPROBAJ DEMO.

Klikom na gumb ISPROBAJ DEMO otvara se upitnik kojeg je potrebno ispuniti, iznad upitnika nudi se mogućnost instalacije demo programa na računalo ili mogućnost rada u demo programu na oblaku.

Ukoliko odaberete opciju „Rad u oblaku“ prikažu se log in podatci (username i password) koje je potrebno unijeti u za to predviđena mjesta.  Otvaraju se svi demo programi tvrtke Infokom, a Vi odabirete koji od program želite isprobati.

Ukoliko odaberete „Želim instalirati program na računalo“ potrebno je ispuniti upitnik i kliknuti gumb Preuzmi instalaciju à Save file à Potom se otvara prozorčić za instalaciju i klikne se gumb „Dalje“ pa gumb „Prihvaćam“. Potom je potrebno odrediti odredišnu mapu spremanja programa (bilo bi najbolje da na radnoj površini računala otvorite novi folder i nazovete ga imenom programa i putanju te mape zalijepite u prozorčić instalacije) te potom kliknete instaliraj.

ZASTUPNIŠTVO

Da bi postali zastupnik Infokoma dovoljno je samo izraziti želju za zastupanjem, a poželjno je da zastupnik bude pravna osoba.

Prijavite se na naš newsletter